Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Jakub Roth

3. 10. 2011 18:35
Autore,

fascinuje mne, jak zvláštní lidé vašeho ražení (abyste rozuměl - západní mudrlanti z humanitních oborů silně levicového zaměření) se mohou ukňourat nad popravou prokázaného a zcela po právu odsouzeného vraha, ale například fakt, že v Íránu křesťanský pastor Júsef Nadarchání čelí trestu smrti za to, že je křesťanem a odmítá se vzdát své víry je nechává zcela chladným. Je mi z vás na blití, studente. Mimochodem, pan Randy vám fakta sdělil, jistě pro vás nebude tak složité si je ověřit.

4 0
možnosti
SJ

FalconFBG

3. 10. 2011 18:56
Re: Autore,

Vážený pane Rothe,

pokud byste zvládl vnímat článek tak, jak byl napsán a ne tak, jak ho sám vnímat chcete, těžko byste mne mohl takto obviňovat. Bohužel nastává problém, když čte někdo, kdo nedokáže otevřít obálku, která skrývá dopis, v tomto případě, chcete-li pohled.

Já se v článku Troye Davise nezastávám, ani kvůli němu nekňourám, pouze komentuji události kolem něj a rozvádím úvahu nad trestem smrti atd. O kauze křesťanského pastora v Íránu jsem samozřejmě četl, ale vzhledem k tomu, že jsem se ve svém monitoringu věnoval aktuálním událostem v USA, zveřejnil jsem zde tento text.

Ani Váš odhad toho, co jsem zač, není správný, nesuďte prosím člověka, když ho neznáte.

Pokud je vám opravdu tak špatně od žaludku, doporučuji kapku Becherovky, třeba vám nejen uklidní žaludek, ale zařídí i to, že nebudete zvracet a kňourat, jací "hrozní mudrlanti zde píší své žvásty". ;-) Přeji hezký večer.

0 0
možnosti
JR

Jakub Roth

3. 10. 2011 19:00
Re: Autore,

Takže jsem se, študente, trefil. Chechty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2613x
Jsem student mezinárodních vztahů, produkční hudebního klubu, social media marketér, DJ, moderátor a člen politické strany TOP 09.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy