Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Jančíku. K první větě bodu čtyři: Skočte si k ušnímu a pak si to poslechněte ještě jednou. Pořvávaly obě strany, kavárna nebo hospoda, žádný rozdíl.

16 5
možnosti
ON

O47n22d12ř92e33j 14N59ý94č

23. 1. 2018 22:56

Ale pouze jedna strana nevychovaně do řeči té druhé.

5 5
možnosti
JH

Autore, možná jste už zahlédl ty plakáty s textem - Fandi, ale zůstaň člověkem:-)

3 2
možnosti
IM

Když jsem byl malý, měl jsem takové panáčky s dřevěnou hlavou a otvorem na ukazováček. K hlavičce byl přilepený příslušný obleček, malíček a palec se strkal do ručiček. Měl jsem pejska, medvídka, panáčka, panenku se šátkem na hlavě a já už si nepamatuji, koho ještě. Drahoše ne. Ani netuším, proč tohle bylo to první, na co jsem si vzpomněl, když jsem si uvařil kávu.

10 5
možnosti
IN

Vystihnul jste to přesně, pane Mentlíku, ta metafora sedí, ač je starý prezident jakýkoliv, ten druhý mi připomíná mluvícího panáka - intelektuála. Je to ošklivé přirovnání, ale každý máme nějaký dojem, omlouvám se.

0 0
možnosti
JL

Viděl jsem to také tak.:-)R^

13 1
možnosti
MH
JH

Nemám co dodat, karma R^

12 4
možnosti
DM
OU
Uživatel požádal o vymazání
19 12
možnosti
JL

Omyl, patril Vam plus.

2 0
možnosti
ČP

Pán Bůh s námi a zlé pryč.

Pro mne jednoznačně Miloš Zeman.

18 14
možnosti
Foto

To jste měl ale napsat "Pán Bůh s námi a zlé sem" :-/

0 0
možnosti
Foto

Napsal jste to výstižně. R^

17 5
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2613x
Jsem student mezinárodních vztahů, produkční hudebního klubu, social media marketér, DJ, moderátor a člen politické strany TOP 09.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy