Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vidíte a já viděl roztřeseného kluka zahnaného do kouta a politika, který ví o čem mluví. Každý jsem asi viděli to, co jsme vidět chtěli...

27 6
možnosti
Foto

Nebyl jste to Vy,ten Kroupa z paneláku,co tu před lety sepisoval kritické otevřené dopisy na adresu Zemana...?To se o tolik zlepšil?;-)Já to chápu,stačí udělat bubu migranti a u takových jako Vy má vyhráno,jak prostá a jednoduchá strategie....

4 5
možnosti
Foto

Chováte se jako hlupák. Nikdy jsem nepřestal být kritikem Miloše Zemana, mám ale koule na to, uznat, že prostě včera vyhrál.

15 2
možnosti
JR
RH

Účelem diskuze nebývá vyhrát, ale prezentovat názory. Zeman "vyhrál" v tom smyslu, že působil přesvědčivěji, a že více ví o čem mluví. Ovšem za cenu více lží, za braní slova jak spoludiskutujícímu, tak i moderátorovi, a dokonce ani na konci při loučení nedokázal zmlknout. Řečeno jinak, hospodskou debatu by vyhrál, ale za prezidenta bych raději kultivovanějšího Drahoše.

Když si přičtete, že se sotva drží na nohou (v závěru se nedokázal postavit na podání ruky - nebo to byl možná úmysl nepovstat, ale i následně se přidržoval křesla, a i s hůlkou sotva stál), fakt že u mužů ten intelekt po 65ti začíná klesat, a zvlášť u těch co kašlali na životosprávu je to celkem dramatické, nevsadil bych si na to, že přežije dalších 5 let ve funkci. Zemana jsem nikdy neměl rád, ale byl inteligentní, a sem tam i vtipný (byť takovým tím "hospodským" způsobem). Dnes je z něj jen velmi slabý stín sama sebe.

3 0
možnosti
VS

V debatě právě ukázal, že neví o čem mluví, ale velmi silně si za tím stojí. Je mi líto, že si to nikdo neověřuje a tak si myslíte, že ví, o čem mluví. Je to stejné jako s tím Peroutkou. Má silný názor, ale nemá řádně nastudováno:-(

1 1
možnosti
TH

Jste si vazne jist, ze jste videl politika, ktery vi, o cem mluvi? Lzi, zvasty,podrazy, pomesky....

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2613x
Jsem student mezinárodních vztahů, produkční hudebního klubu, social media marketér, DJ, moderátor a člen politické strany TOP 09.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy